49 frågor

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 0.64 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? jaa :)
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Mamma&Pappa
4. Hur lång är du? 158 :$
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Taxidriver
6. Hur löd ditt senaste sms? nej :)
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
9. När såg du senast din mamma? Nyss
10. Icke godkänt i något ämne? hm, har inga betyg -.-
12. När vaknade du idag? först vid 6 i morse sen somnade jag vid 10 och vaknade 12
13. Vilken är din favoritplats? Thailand n my bed
14. Vilken plats föredrar du minst? Doktorn&tandläkaren!
15. Vem får dig att må bra? Rebbe
16. Hur stor är din säng? vet inte höhö
17. Vad sover du i? pyamas
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5
19. Var har du bott? Luleå och märsta -.-
20. Tycker du om kinamat? d ä väl gött
21. Tycker du om kaffe? mmmmm yummi
22. Vad dricker du helst till frukost? kaffe!
23. Kan du spela poker? nej vill inte lära mig heller
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nope
25. Vill du ha barn? Jaa men inte än :)
26. Kan du några andra språk än svenska? men ja
27. Har du någonsin åkt ambulans? nej
28. Föredrar du havet eller bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? allt möjligt
30. Äger du dyrbara smycken? nja, ingen vågar ge mig för jag e slarvig haha och jag har inte råd, e fattig!
31. Kan du rulla med tungan? ja?
32. Vem är den roligaste människan du känner? Rebbe
33. Vad har du för ringsignal? Jeremih - birthday sex, ska byta haha den e irriterande
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja det tror jag?
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en filt
36. Kan du byta olja på bilen? de e väl inte så svårt? :S
37. Vilken var den senaste boken du läste? "om jag kunde drömma"
38. Dansar du i bilen? haha na, beror på vem ja åker med.
39. När var du i kyrkan senast? Julafton för 2 elr 3 år sen?
40. Hur många hål har du i öronen? 6
41. Har du någon piercing? tungan, näsan, överläppen, underläppen och ögonbrynet
42. Har du någon tatuering? yes, 2
43. När slutade du med gosedjur? looong time ago
44. Har du pojkvän/flickvän? naah!
45. Har du en bästa vän? Ja, världens bästa!
46. Vad är ditt mobil nummer? ;)
47. Vad ska du göra ikväll? fika med rebbe
48. Har du några syskon? aa en storesyster
49. Vill du flytta hemifrån? OM jag vill? JAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0