en svår tid .

hejhej nu e ja tillbax här har haft de ganska jobbigt o ni kanske vet vrf men ja ska berätta lite mer så ni vet va som har hänt o vrf ja inte har orkat skriva på ett tag.


*
min storebror fredrik har varit sjuk i cancer i ca 2 år nu, de har går fram o tillbaka med hur han har mått men nu på senaste har han inte mått så specielt bra han har gåt ner i vikt o så han fick massa mediciner hela tiden.
Men iallafall så sov ja hemma hoss min pappa natten mellan måndagen den 2a o tisdagen den 3e. ja blev väckt på tisdag morgonen typ vid halv 9 va min pappas frun nisakorn och hon sa att fredrik va borta mina tårar sprutade ut o ja sa till henne att de inte kan vara sant, de kändes som en mardröm, hon sa att ja skulle ringa till min mamma ( de e där fredrik bor som mäst) så ja ringde henne o sa; säg att de inte e sant ?!. men hon sa; jo de e sant. Så ja sa till henne att hämta mig nu så de gjorde hon. Ja kastade på mig mina kläder o halv sprang ner till gatan där hon skulle hämta mig. När ja kom ner så ringade ja amanda direkt o sa va som hade hänt men sen så kom mamma o hämtade mig. När vi va hemma så gick ja direkt in till vardagsrumet där han har sin sjuksäng o där låg han, helt stilla o lugn utan liv, han va borta mina tårar forsade bara mer o mer, ja satt mig brevid honom o höll hans hand den va kall o lite stel men ja satt där o grät vid han o så sen så gick ja o pratade med mamma o frågade va som hade hänt så hon sa; igår kväll kände sig fredrik dålig så mormor, morfar, nettan o jörgen ( min moste o morbror ) hade kommit på kvällen o varit med han hela natten ifall att nått skulle hända så kom en sjuksyster från sjukhuset oxo men hon åkte tillbax till sjukhuset typ vid 3 o skulle hämta nått sen så hände de bara. men så här va de iallafall att mamma hade går o lagt sig vid 2 för att sen gå upp vid 4 igen på natten men hon vaknade när mormor kom uppspringande för trappen 20 i 4 o sa att han va borta så mamma gick ner o då hade han slutat andas.

ungefär vid 12 tiden den dagen så kom dom o hämtade han o ja va helt förstörd ja bara grätt o grätt hela tiden, men de har snart går en vecka sen de här hände men ja mår fortfarande inte nå bra men de tror ja att ja aldrig kommer att göra efter en sån här händelse. de käns så tungt i hjärtat att ha förlorat en bror de går inte att beskriva. ja saknar honom men han kommer alltid att finnas här även fast självaste kroppen e borta.





R.I.P fredrik min älskade bror du kommer altid att finnas hoss mig ja saknar dig o ja älskar dig oändligt mycket.

1990-10-22
-
2009-11-03

// rebbe


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tänker på dig och din familj hela tiden, ni är i mina tankar 24/7. Och vill att du ska veta att jag finns om du vill prata eller vad som helst. <3



Ps. Jag vet att vi inte är vänner, men du har vart min bästa vän en gång i tiden och du kommer alltid betyder oerhört mycket för mig! <3



Vill bara att du ska veta de <3

2009-11-10 @ 12:23:58
Postat av: Anonym

Vila i Frid kära vän, du är saknad

2009-11-10 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0