..

orkar inte skriva hur det var, men slänger in en lista..

VISSTE DU
att jag vill ha - ett strandhus i Thailand
att min senaste kyss - var inte så speciell för jag kommer inte ihåg hur personen kysstes -.-
att jag lyssnar mest på - Rnb
att jag pratar - med pappa om nästan allt men inte mamma
att jag inte gillar - mitt ex
att mina bästa vänner - *vän är bäst i hela världen
att jag avskyr när folk snackar - för lite
att kärlek är - bara konstiga känslor som gör en konstig
att jag gillar att – umgås med rebbe, spela xbox, va hemma och shoppa såklart
att jag alltid kommer att - tro att jorden kommer gå under år 2012 och om inte det kommer den gå under eller aa VI kommer gå under 2036
att jag är hemligt förälskad i - chris brown, men sch säg inget till honom!
att sist jag grät var - nyss i skolan, på minnesstunden.
att min mobiltelefon är – cpskadad
att när jag vaknar på morgonen – går jag direkt till köket och tar en kopp kaffe
att innan jag går och lägger mig - tänker jag på att någon står och kollar in genom mitt fönster
att idag har jag – sörjt
att jag just nu tänker på - Fredrik
att i kväll ska jag – se film
att i morgon kommer jag – gå på praktiken
att jag hoppas - att vi inte går under 2012
att jag verkligen vill - att Fredrik kommer tillbaka

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0