huvud+magont!

Heyheyheeeeeey :) Har fått värsta huvud värken och magvärken -.- jefla sjit! sitter och dunkar musik och ska snart hoppa in i badrummet och bada lite haha. Jag har skit tråkigt fan, d finns ingenting att göra i det här vädret asså.. Kolla ut! det regnar skiiiiiiit mycket, vad äre här? Äh snart äre sommar igen haha ne d e luuuugnt!

Kom hem för ungefär en halvtimme, ska åka och köpa skor idag tror jag om jonatan KOMMER NÅGON GÅNG!? Orkar inte åka själv höhö annars får jag vänta tills imorgon elr på torsdag eller fredag eller lördag eller AA någon dag iallfall haha. Jaja nu ska jag hoppa in i duschen, skriver sen.. TROR jag :) puss /Amanda


Bevis på att jag är uttråkad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0