ibland så e ja bara lite dum i huvet haha ;P

asssoo ååååååååååh idag så va ja, mamma, mormor o morfar i bromma för att kolla på en grav o så står ja självklart där o röker min sista cig så när vi e påväg till bilen igen så slänger ja pakatet.. ca 20 minuter senare i bilen så kom ja på att mitt nya busskort som ja köpte för typ 4 dagar sen ligger i mitt cigpaket ja slängde !!! ja fick panik men mamma vägrade att åka tillbax! asso när ja tänker på de ja får en ångest känsla för ja brukar inte ta sönder saker, tappabort saker elr sånt såå ja måste dit o hämta de men vet inte ens hur ja ska komma dit vet inte ens hur man åker dit :/ 

och så e de så otur att ja har blivit sjuk ! har ont i kroppen mest i huvet ja e dunder förkyld o ont i halsen o hosta men bara lite feber ååååh de här e min otursvecka !

men nu ska ja gå o kolla på nån mysig film på tvn o ta lite galss till de så kanske ja blir bättre.



hejdå alla andra smarta ! haha // rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0