kli kli kli !

de kliaar som in i helvete mycket under min fot men vetefan vrf haha men iallafall idag så har ja varit med min klass i stan vi va i 2 olika saluhallar o sen så va vi på ett museeum men de va så så så tråkit haha tycker inte om museeom så mycket.

försökte att fixa in lite bilder här från idag men ja hitar ingen usb sladd som passar till min telefon men kanske kommer sen för ja måste bara lägga in en bild haha den e skit kul :P

igår så fylde min mamma hela 45 år haha men ja har inga pengar så ja kunde inte köpa nåt till henne men istället så berättade monica ( kuratorn i skolan ) en bra ide att göra; mamma fick en prinsess krona asso en sån där från leksaks hyllan i afärn men ialafall så ska ja o robin ( min storebror ) vara mammas "slavar" en hel vecka, o vi ska göra exakt som hon säger hon behöver inte städa elr tvätta elr nått vi göt allt haha.

men nu måste ja faktiskt gå o sova måste upp tidigt imorgon för de e ju skola imorgon o vi ska vara i köket hela dagen ( såååååååååååååå boring )

en gammal bild på min o amanda haha typ 2005



Gonatt // rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0