Luleå?

hur kom jag hit till luleå? vaffan?

haha nej då, bestämde igår att jag skulle till luleå med min mamma, höll nästan på att glömma ringa jobbet och säga att jag kommer tillbaka på måndag. Men tur att jag kom på det haha!
Har varit på affären med min kusin och köpt lite gottgott, ville hyra film men noooo min kusin orkar inte gå, han e laaaaaaat!! Får kolla online då -.-

Mamma ligger och sover i soffan hon säger att när det är mörkt ja då ska man sova det spelar ingen roll hur mycket klockan är hahaha (driv) jag skulle nästan också behöva sova lite känner hur mina ögonlock bara vill rulla ner och drömma haha, JA JAG VET ATT DET INTE ÄR ÖGONLOCKEN SOM DRÖMMER. hahaha

Skriver nog lite senare, någon snäll som vet någon bra film? puss /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0