PUTTEEENUTTEEE!

Min killkompis kom förbi för ett tag sen och visade mig vovven, AAHHH så sööööt! skiiiit gullig. Haha mina katter tyckte visst inte om den :( buhu!

fick ha henne ett litet tag (han skulle någonstans med sin kusin) så jag drog hem till Rebbe. JAAAAA ni, hon låg självklart och sov! fan för henne......

Imorse så berättade hon att hon hade varit vaken hela natten för att kunna gå till skolan och då sa jag att hon kommer somna jättetidigt hon ba neeeeeej jag ska va vaken! HAHA skojare där..
Imorgon hoppas jag att I kan komma igen med vovven :D haha den e såååååå sööööt. Bara 11 veckor, jätteliten puttefnutt!! fast hon e skit stark fan haha. Ehm jag tog visst inga bilder kom jag på nu, men haha tror ni jag tänkte på det? hm. Ni förstår inte min kärlek till hundar asså haha dom e så tötaaaa :D hahaha.


Nej nu ere nog! nu ska jag ut o röka. /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0