rädd!

Pappa vill att jag tar spruta mot svininfluensan :| JAG VÅGAR INTE! haha e skit rädd att jag ska få sån där sjukdom som den där tjejen fick, nene de vill jag inte..

Juste, jag har ju 2 katter. Jag var allergisk när jag var liten och det har försvunnit, men nu får jag värsta allergi attackerna på morgonen och natten jisses! kan inte ta tabletter varje dag eftersom allergitabletterna gör mig trött och jag får huvudvärk utav dom så nope d fonka intäh -.-... Men ska se ett tag till om det går över, hoppas det för vill inte bli av me mina två bebisar :( annars får syster ta hand om dom!!!

Idag har jag ba varit hemma och sett film, vaknade vid 2 tiden idag höhö hade fetaste huvudvärken, kändes som värsta baksmällan men nope ja drack inte igår så d e inte d haha och nu har jag hosta också, typiskt!

Försökte lägga upp en video på mig och syster men d gick inte, attans!

Fortsätter att försöka om ett litet tag, nu ska jag ut och röka iallafall! Puss /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0