schweet home!

Vårat plan går vid 5 tiden ungefär, JAAA äntligen ska jag få komma hem till min baba :D
Rebbe ringde typ för en kvart sen och väckte mig. huh! Jag måste typ börja fixa iordning mig närsomhelst (när jag har lust) haha. Juste, blev biten av en skiitliten amstaffvalp för någon vecka sen, blev ett hack i min nagelrot(?) och d e typ inre blödningar hahaha elr nu vad man ska säga. Jävlar vad stark liten vovve säger jag bara. Självklart bet den ju inte med flit. Skulle kasta pinne och när jag höll i själva pinnen så skulle den hoppa upp och ta den (inte första gången jag blir biten pga det) och då råka den bita min nagel. Äh det gör inget, den va ju fortfarande puttinuttifnutti hahaha..

Jaja måste ut o röka nu, puss /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0