sjuk

Hejsan sötnosar! Kom hem nyss, var på Arlanda och skulle ta bussen till praktiken men nope jag kände att jag inte mår bra. Har fortfarande ont i magen+huvudet. Vad kan detta vara? hm, vintersjukan? elr nu vad de heter..

Idag är det begravning men jag har som sagt bestämt mig för att inte gå. Vet inte varför men jag hatar verkligen begravningar, har bara gått på en begravning i hela mitt liv och det var min farmors. Sen har ju flera till dött i släkten men jag har inte velat gå pga det är så jobbigt, klarar inte av stämningen och allt.. Går till kyrkan senare idag tror jag, när begravningen är slut.

Nu ska jag börja spela cake mania hoho, beroendeframkallande spel? ja verkligen.. Puss /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0