Znela?

Hejsan :) Försöker övertala min kompis att jag ska få ta hunden imorgon till jobbet!

Kom hem idag vid 2 tiden, mötte pappa på arlanda haha kom till hans arbetarställe elr nu vad man ska säga haha liksom alååå! ne men jag fick skjuts av honom hem. Vid 4 tiden så råkade jag somna och då bad jag pappa väcka mig efter en timme, men d fönkah änte! Rebbe har ringt mig 2 gånger (?) när jag sovit och första gången så sa jag att jag sov så vi sa adjö sen ringde hon igen typ för nån halvtimme sen aaa DÅÅ KUNDE JAG INTE SOMNA OM. Hon e keff den dära.

Min vän ska komma med vovven om ett tag, hoppas jag får ta med henne imorgon. Annars e han också keff......

Puss/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0