åker snart =D

hejhej, snart så åker ja till norrköping har bokat biljetter så de e klart avfärd blir på lörda men ååååh va ja längtar ska bara vara där en vecka. övrigat så har ja varit på möte idag med b-o o nån elak tant som fixar ungdomstjänst jobb så hon skulle ringa o kolla på en bondgård o kolla om dom kan ta emot mig så att ja kan göra klart min ungdomstjänst. imorgon så e det skola men ja ska bara vara där typ 2 timmar för sen så ska ja på ett samtal på sjukhuset men tänker inte skriva vrf ja ska dit de e lite privat...... ;P. men men så köpte ja ett jätta gullit foto album till nikolas ( den sötaste ungen som finns, han bodde i samma hem som ja har kontaktfamilj elr va man nu ska säga för hon e ju typ över 70 som bor där haha men aja han har iallafall flyttat därifrån o d får inte ja träffa honom lika mycket så ja ska snart skriva ut massa bilder på han o mig och sedan klistra in dom i albumet o ge han de så att han kommer ihåg mig när han blir äldre för han e ju bara 8 nu och ja vill inte att han ska glömma mig för ja kommer iallafall inte att glömma han haha :P.


ja o nikolas typ sommaren 2008 ( nyss badat i poolen )


halloween - 08


// rebbe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0