godmorgon

Kom hem för ett tag sen, var på praktiken men bara typ 10 minuter. Pratade med henne och hon sa att det var ok att röka OM jag gick iväg in i skogen typ(?) hmm.. Ska dit igen klockan 12, men egentligen vill jag inte eller FÅR inte för skolan höhö, men jaja vad gör man inte för sin pappa? Rebbe är tydligen hemma och sover eftersom jag har frågat en person från hennes klass om hon är där så vet jag det, HON SOVER!! Jag som tänkte att vi skulle dra till arlanda och grejer :( men NEJ hon ska va lat och ba sova sova sova hela tiden, tönt! Ska försöka ringa och väcka henne nu för min sista krona, hon e så dööööm!!


Haha har lånat lite löshår av rebbsan, d ser helt okej ut (har det i toffs).

FAN hon svarar inte! sjit oså!

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0