i'll be your queen n you'll be my king

Alåå! ett tag sen jag skrev, har inte haft tid eller orkat haha.

Igår var jag bara hemma med familjen, hade roligt haha vi skulle se en film men min pappa och farfar pratade hela tiden så vi alla bestämde oss för att göra rent pumpen i akvariumet, tillslut blev de så att vi gjorde rent hela akvariet (tog typ 2 timmar) sen kollade vi på massa youtube klipp och garvade haha..

Igår vart jag bjuden på fest i husby men ville helst bara vara hemma haha och idag vart jag bjuden på fest i norrtälje men jag ska upp tidigt imorgon och jobba..

Jag och rebbe kom på en grej som vi tänkte börja göra i den här bloggen, skriver inte vad men d kommer så småningom. Har redan gjort del 1 men d fonka intee jefla sjit..

Ska äta middag nu, hörs! /amanda



JUSTE haha jag drömde att jag köpte en doberman valp sen ångra jag mig och köpte en chihuahua. Hmm knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0