måste ha en ny fjällräven !

hejhej idag så har ja varit i skolan o de va såå tråkit för ja hade 2 timmar o 40 minuter på mig att inte göra nånting för ja ville inte äta lunch o ja ville inte vara med på idroten så ja får väll skylla mig själv men typ 5 minuter innan ja ska börja då de har gåt typ 2 o en halv timme så kommer amanda o räddar min dag =D.. efter skolan gick vi o köpte cig på statoil sen så vandrade vi vidare hem till mig o lagade mat ( lax o patatismos men örtsås ) så himla gott !!

förra vintern så lovade min pappa mig att hans kompis skulle åka till kina för att köpa en fjällräven till mig där för ja kan inte ha en äkta som man köper här för ja tåll inte dun men de e ju bara bra för då har ja en bra anledning till att köpa en billigare fast fake haha men hans kompis som skulle åka o köpa den till mig åkte aldrig o han har redan fåt pengar av min pappa för att köpa den så ja får tjata lite mer på pappa o säga att ja måste ha den för de börjar att bli väldigt kallt ute. och sen så måste  måste måste ja köpa uggs vill ha svarta i en kort model för dom i hög model viker sig bara hela tiden men har inte haft korta så ja vet inte om dom göa de oxo men man får ju hoppas på de bästa =) men nu ska ja lägga in lite nya låtar i min mp3 o sen gå upp i sängen o mysa lite o läsa lite i min bok.



de e dom ja vill haa !!


// rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0