praktikdag 1

Alå :D kom hem vid 12 tiden, J hämtade mig och skjutsade hem mig från praktiken. Det gick jättebra... tror jag! Gick ut med alla hundar förutom 1, den var tydligen jobbig att promenera med. Men fick gå ut med en bauntastor vovve på 80 kg, höll på att dö när den skulle gå, DET KÄNDES SOM ATT JAG HADE EN LASTBIL FAST I KOPPLET! haha men den e skit gullig, vill också ha en sån haha. Sen gick jag ut med 3 småhundar, oh herregud säger jag bara! alla går åt olika håll och man vill bara strypa dom men dom va så gulliga haha. Imorgon börjar jag 9 på morgonen och måste åka här hemifrån typ kl 7, döda mig?


mmmm.. MAMMA ÅKER TILL THAILAND PÅ SÖNDAG ELR MÅNDAG, hon ska "bara" vara där i 2 VECKOR och jag får inte följa med. DET ÄR JU BARA 2 VECKOR FAAAAAAAAAAAAAN, jag villvillvillllll! jag fick liksom veta nyss att hon ska dit, åååååååååååh blir sååååå sur............. Jag tänker inte berätta till mamma lr pappa om jag ska typ till skåne förrän jag är där. BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ /Amanda


PS. det var en sån här hund på 80 kg jag gick ut med, visst e den gölli :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0