skit också

ni vet det där hundhotellet jag praktiserar på? mm idag så sa hon som jobbar att jag inte får röka förrän jag har slutat och får heller inte ha på mig örhängen. Tror ni jag blev sur? ja, men självklart visade jag det inte eftersom det inte var den tjejen som var där idag som bestämde, det var en annan som kommer imorgon. Så jag drar dit imorgon och tar ett litet snack med henne. För hallå? det e ju liksom inte hon som bestämmer? OKEJ om det hade varit så att jag jobbade där och fick PENGAR för det och inte bara 1050 kr (studiebidrag) som jag får nu, visst om jag jobbade där heltid då förstår jag att det finns regler och sånt men nu nej fyfan, JAG TÄNKER INTE PRAKTISERA DÄR LÄNGRE OM jag inte får röka, herreminjissanes! JA jag tycker det är skit roligt att jobba där, älskar ju som sagt hundar och skulle kunna tänka mig att jobba på något sånt när jag blir äldre och har mer erfarenhet, men jag röker väl endå om jag vill?

Sen sa hon tydligen också; "du är ju inte heller 18 år, det är inte bra för hundarna att se att du röker" förstår ni hur sjukt det låter? har aldrig träffat människan så säger hon "du är inte 18" vaffan? jag har rökt i typ 5-6 år, visst jag har försökt sluta men DET HAR ALDRIG FUNKAAAAAAAAT.... Idioter det finns!





/Amanda

ps. tog några videos idag också, lägger in dom sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0