tjeenaree ;D

kom nyss hem till ulla ( hon som ja e hos i norrköpning ) asso ja hatar att åka hit men ja älskar att vara här haha men de e bara för at ja hatar att åka med tåget hit för ja e så jävla ädd att nån tjuv ska sno min väska när ja inte ser asso min resväska som ibland ligger där man inte kan se den så dehatar ja men ja trivs att vara här haha nikolas kommer på månda så de kommer nog inte finnas nått att göra tills dess får väll spela wii o kolla film för dom har lagt in wii konsolen o sakerna i sovrumet där ja ska sova så nu kan ja spela ända tills ja somnar haha de ska bli så loligt. igr så började ja läsa boken "linas kvällsbok" som ja fick låna av amanda har inte hunnit så långt men den e faktiskt bra hitils så ja längtar faktiskt lite efter att läsa vidare i den :P ja tog med mig min kamara hit för att kunna lägga in bilder varje kväll för nu kommer ja säkart att sitta vid datan ganska mycket efter som att ja har fåt tillbax min data men aja tillbax till att ja skulle lägga in bilder varje kväll, de kommer inte att gå för att ja e ju så dum att ja glömde usb-sladden !!!!!!!!!!! men istllet blir de många bilder när ja kommer hem haha me nu så e ja väldigt väldigt jävligt skiiiiiiit hungrig haha så ja ska gå o äta nått nu.

// rebbe



















AMANDA JA SAKNAR DIG REDAN !! ='(




^not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0