aloo

har inte kunnat skriva för jag har inte haft någon jefla data! pappa har haft med sig den på sin båt och eftersom jag inte följde med kunde jag inte använda datan. Min systers data kunde jag inte heller använda eftersom den har typ cpryck (internet har fuckat sig på den) och mammas data VILL jag inte använda haha den e seeg som satan!

Det har inte hänt så mycket, skulle ha åkt till norsborg igår men nej så blev det inte haha varken jag eller rebbe orkade.. Väckte Rebbe idag genom att peta på hennes arm och huvud HAHA (som hon ALLTID gör på mig) hon brukar alltid vakna före mig, men idag nono jag vakna före nanana :D haha!

I have to go to sleep now, c y'all tomorrow! bless /amanda


PS. snorungen som tjuvringde mig igår, sluta tracka mig idiot. Kom fram istället säg vem du är, dumbass mother**cker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0