hah tråkigt

Har du kysst någon idag? Nej
Har du haft sex idag? Nope
Har du ett förhållande? haha hell no
När går gränsen vid otrohet? ...
Är du romantisk? naee HAHA
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Har du nångång slagit någon? som jag varit i förhållande med? ja
Har du lekt med någons känslor? yes
Länge höll ditt längsta förhållande? beror på, mitt "barndomsförhållande"? när jag var ungefär 12 var jag tillsammans med en kille i typ 1 år elr ngt.
Hur länge var ditt kortaste? kommer inte ihåg haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? singel och friiii haha
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha Ja, felåt!!
Är du en bra pojk/flickvän? tror det
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Kane tror jag(?)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? A**O**O
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Ja faktist.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? jag vet väl inte, dom sover nu så kan inte fråga heller.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nej, jag tänder inte på hennes smak av killar
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? haha höll faktist på att göra det i mitt senaste förhållande, VÄLDIGT glad att jag inte gjorde! men kanske någon gång i framtiden.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat tror jag? kanske dumpad. jag vet inte haha. Har gjort många ledsna iallafall, felåt än en gång HAHA..


ps. rebbe har ett tips! har ni svårt att somna? ta ett varmt glas mjölk innan ni lägger er, man somnar fortare då. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0