haha

jag tänker INTE säga varför jag gick till vårdcentralen, ALDRIG. Så jävla pinsamt att det inte är sant haha ohh, dom enda som vet är Rebbe,mamma,pappa och farfar. NI kommer aldrig få reda på det haha nanana, förutom om rebbe inte berättar -.-!

Har iallafall fått medecin mot 2 saker, kan berätta den ena. Jag har fått två konstiga sår, jag googlade igår och trodde ett sår (det jag har på armen) var "ringorm" men det var det tydligen inte. Det såret har nu blivit till en pigmentfläck så jag kommer ha en vit ful fläck tills nästa sommar. Det andra såret som är på benet vet jag inte vad det är, min doktor sa att det kan vara svinkoppor men det tror jag inte, tror det bara är ett sår haha. Mmm jag sa till doktorn att jag trodde att det var mördarbakterien, och vad tror ni hon gör? hon börjar ASGARVA, det såg ut som hon skulle ramla av stolen haha och ja ba satt där som ett frågetecken blöhö haha..

Jaja nu är rebbe påväg hit, jag sitter och har ryck i mitt ben. Måste gå och peepeee me min mottmott haha. Skriver sen! Pusspuss /amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0