helt slut..

Heej, vaknade för en stund sen. Har sovit i ungefär 9 timmar? aa ungefär.. Kan inte somna om igen haha ska nog gå och ta mig en sömntablett så jag vaknar i rätt så god tid imorgon. Justeja, jag måste prata med pappa imorgon om när jag ska börja min praktik, förhoppningsvis blir det i veckan men im not sure.. Vi kom hem idag vid 12 tiden eller ngt, vi har spenderat HELA helgen på båten haha d va roligt. Vi var först någonstans på någon camping där vi trodde det skulle vara fullt med folk men gud vad dött det var. På lördagen åkte vi någon annanstans och där var det ännu mer dött, vi gick på något ställe där det skulle vara fest och karaoke, hmm.. Det var kanske 10 personer där inne? asså haha BUUUU för camping..

Nu ska jag ut och röka sen se på "Daddys girls". C ya /Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okeej.

hhahaah.

Hoppas allt är bra annars med dig? Vad gör du nu för tiden går du i skolan ?

2009-09-14 @ 14:12:32
URL: http://billhhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0