im happy and fett med bakis

Hola sötnosar. Kom hem typ 7 imorse, har haft en väldans jobbig natt ska jag tala om för er. Jag Frida och Rebbe var hemma hos frida och typ drack,dansa och prata med hmm va hette hon nu igen? aa men iallfall det var en gammal dam som bor i huset mittemot frida vi stog och typ skreek åt varandra asså inte sådär jävla kärring utan heej vad gör du? va fin du är idag och sånt där haha söt liten tant det där. A men iallafall sen bestämde vi oss för att dra till rågsved (eftersom att någon ville att vi skulle komma) vi mötte upp Julio i rotebro station sen drog vi till rågsved..Men där fick man ju inte vara länge. Julio hade försvunnit och jag vet inte vad sen skulle jag frida och rebbe hem OOOHHHH va jobbigt det va. Alla pratade om knark knark knark i bussen och jag hade skit ont i huvet. Så jobbigt.. När vi kom hem till Frida igen så prata jag väldigt länge i telefon och rätt så högt också haha och fridas bror blev skit sur typ :(.. Jag kunde tyvärr inte sova kvar där för jag mådde så jääävla dåligt så jag och rebbe tog tåget till märsta och gick hem och sov. Usch va jag har spytt hahaha..

Jag är skit bakis och måste tvätta, asså förstår ni? det hänger liksom inte ihop. Efter det ska jag bara vara hemma och vila e helt dööd, ska se på film med min älskade vän Rebbe.

Förlåt alla som jag ringde igår och höll på att tracka haha men aa.. Jag säger inte förlåt till J iallfall för han e falsk som han alltid har varit.


Pz out! /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0