jajaja

asso så här ere ja går i skolan o e typ bara hemma hoss amanda resten av dagarna de e drf ja typ aldrig skriver o på kvällarna när ja kommer hem brukar datan typ altid vara upptagen men nu så e den inte de men måste skynda mig för ja måste sova e skit trött tvättade nyss o fixade mina skor haha för imorgon ska ja,amanda o jonathan till stan men amanda ska bara med om hon får pengar o om hon får nått att åka på. hööm i helgen asso på lörda ska ja vara utanför carmen en smink affär i centrum exakt kl 10 för då öppnar dom o de e 50% rabat på ALLT asso då menar ja allt smink o såna likande produkter får hoppas att ingen tar de ja vill ha haha men jaja. idag så skulle ja flytta på mina skor från hallen upp till mitt rum o då va ja bara tvungen att räkna dom så sammanlagt alla mina skor ja har här hoss min mamma är 39 st men de kanske blir ett par till morgån haha vem vet :P men nu måste ja faktiskt gå o sova måste upp halv 6 imorgon, pusspuss // rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0