måsste måååst måååste !!!

hej hallå kollade nyss runt på skor på lite olika sidor o ja hittade mina drömskor o ja måste  måste måste bara köpa dom men mamma säger nej aldrig haha (bild blir de ingen för att de går tydligen inte att ladda upp nån bild såå irriterande). jaja idag så snackade ja o mamma om att fixa mina väggar i mitt rum för vi har redan köpt tapeter för typ ett år sen men de har inte blivit av än men ja har bestämt mig nu att ja ska ha 2 svarta vägar o 2 röda o sen ska ja typ göra nått mönster på väggen själv men vet inte om de blir så haha e inte så bra på sånt. imorgon ere skoljogg haha o ja måste gå men ja orkar värkligen inte de e fan 8 km o man har typ bara en timme på sig ? aja men vi får se hur de blir me de. men idag så va ja i skolan men gick hem efter halva dagen typ för vi fick ingen rast hatar den där jävla fittläraren han ser ut som värsta stroppen HATTTAR HAN !! // rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0