måste bara tilllägga

Folk som säger att det är "fjortis" att vara inne på pa, jag säger bara HAHA ni är patetiska.

Det står typ överallt "playahead är så ute, finns på facebook" haha är facebook mindre "fjortis" eller? Byta en hemsida till en annan, oj vad mycket mognare man blir ojojoj.. Asså mina egna vänner säger att det bara är fjortisar som är inne på pa, haha va? då betyder det att dom tycker jag är fjortis? eller hur? haha FUCK ER ALLA. Man kan ju inte vara fjortis pga en hemsida dumbass motherfuckers.

Lägg av med det där "har lagt ner pa, adda ****@FB", mobbade snorungar.

så det var bara det jag ville säga, kom inte och säg till mig att jag ska ta bort min pa för det tänker jag inte göra. Är inte och VILL inte vara som er genom en hemsida. Stick och brinn! /Amanda



Kommentarer
Postat av: Dolly

länge leve playahead!! ;D

2009-09-21 @ 16:37:49
URL: http://dolly.blogg.se/
Postat av: Rebecka

håller me! om det skulle vara så att alla som har pea är fjortisar så ere typ fleeeera tusen som e fjortisar? + att facebook är myyyyyckeeeeet tråkigare än pea!

2009-09-21 @ 16:39:45
URL: http://rebeckaalvarezmunoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0