my old one.

Godmorgon. Pratar med en gammal vän till mig (som jag var hemligt förälskad i) haha long time no see. Det verkar liksom inte som att vi har mycket att prata om som förut HAHA, men roligt..

Igår hann jag inte se klart på filmen, blev alldeles för trött så jag gick och la mig. Neh imorgon måste jag till tandläkaren, jävla skit också. Ohh jag vill ha ett halsband, hittar det ingenstans här i sverige asså. Det heter "rope chain" på engelska och jag VILL HAAA.. Sen vill ja ha en såndär tvåfingradsring(?) elr nu vaffan d heter med mitt namn på sen bamboo örhängen med mitt namn på, JAG HITTAR INGENSTANS......


"rope chain"


"bamboo örhängen med eget namn"


"tvåfingrad ring(?) MED MITT NAMN PÅ....."



GEEEEEEEEEEEE MIIIIGGGGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0