runs house

alåå, rebbe gick nyss och mamma kom hem från jobbet haha öh får man aldrig vara själv eller? ne skoja, hatar att vara själv. Jajajaja, de var fullt med småbarn här idag med mig och rebbe vi alla satt och spela xbox (bomberman) såklart och sen skulle vi kolla på film. Men alla ungar var tvugna att gå hem för det är ju skola imorgon haha (pappas kompisars barn+barnens kompisar) så ja, INTE mina vänner. Jag och rebbe kollade iallafall på Little man, haha sååå skön! nu ska jag se Runs house på www.mtv.com I love it Hoppas jag får pengar imorgon till att handla kläder, har ju inga klääääder höhöhö...

Jaja jag skriver kanske sen. Bless n love /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0