since you become a part of me

hey :) har inte orkat skriva något, har bara suttit hemma och kollat på true blood haha nu har jag sett 2 säsonger och väntar på att den 3e ska komma ut nana.. Skulle ha träffat Rebbe idag men jag orkade inte sorrii haha. Min baba pratade med min "framtida" praktikplats idag, hon sa att det inte fanns så mycket att göra där nu men tror jag kommer få börja snart endå :) hoppas det iallafall. OHH nu börjar kattskrället gnälla...... jobbiiiigg! NU mina damer och herrar ska jag se på film, det blir DAMDAMDAM.... Confessions of a shopaholic hihi, c ya! /amanda


Spelade in den här videon nyss, HAHA hon låter så rolig min lilla bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0