timmarna rullar på

Jag sitter fortfarande vaken, Rebbe sover som en sten och jag kan inte ens somna :S
Tror jag ska gå och ta en kopp kaffe (jag som inte ens gillar kaffe), måste ju bli vuxen någon gång? HAHA

Men nu när jag inte ens kan sova kan jag ju berätta 10 saker ni inte vet om mig ;)

1. Jag har varit beroende av .. en gång i tiden (säger inte vad, personligt)
2. Jag tänker på att jorden kommer gå under år 2012 MINST 3 gånger varje dag.
3. Jag tror helt ärligt att man bara kan lita på EN av sina vänner
4. Jag faller lätt för bad boys som leker svåra
5. Jag tycker cigg smakar skit på fyllan
6. Jag tror inte på ADHD
7. Jag tror att det bor spöken i mitt rum
8. Jag är allergisk mot mer än 10 saker.
9. Det värsta jag vet är att bli väckt
10. Jag tycker Rebbe är konstig när hon säger att hon tänker på röda bollar

haha konstig lista. Boring.


pejz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0