godmorgon!!

Vaknade för en liten stund sen och tog hand om lilla dollar, han ligger och gnäller skiiiiit mycket jag blir galen! Han vill ha uppmärksamhet för när jag börjar klappa han slutar han gnälla men ja pallante haha..

Igår var vi ju i globen och kollade på hockey, blöö lexan vann mot luleå 4-1 uschabusha! haha ska nog börja gå sånadär matcher fast när det är FULLPROPPAT, skit kul ju! Hoppas att R kommer så vi hinner spela lite innan dom ska åka hem till luleå :( buhu..
Juste jag fick en ny tv på min födelsedag, asså alååååå haha.. 42 tums plattskärm hoho den ska upp på väggen snart. Pappa köpte fel "väggfästare" elr nu va de heter så han ska åka och köpa en ny, men sålänge står tvn på min gamla tvbänk höhö :D happyhappy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0