jävla morgon asså

Vaknar av att min väckarklocka börjar ringa och dollar står och sjunger till, asså skäller när väckarklockan går igång.. HAN GÖR ALLTID SÅ! fyfan vad irriterande men jaja han e duktig på att väcka mig iallafall.

Jag slapp gå ut med honom imorse för P vaknade och gick ut med honom samtidigt som hon dricker sitt kaffe och röker sin morgoncigg.. Gud vad härligt att kunna göra det, äsch im fine :D Nu är fransarna borta också, det hade åkt av ett par stycken inatt men det såg förjääääävligt ut när ja vakna, så jag ryckte bort allihopa och tappade massor av mina egna fransar också, nu har jag typ inga kvar! men ska dra och köpa lite och fixa på mig själv, JA jag kan!! har gjort flera gånger tidigare.. Nu ska ja kolla på någonting? SÅÅÅÅ skriver senare, possposs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0