tandbleeeekning

Sitter med tandblekning i käften, ovanligt va? Lyssnar på usher samtidigt hehe :)
Min kusin ringde nyss, han hade glömt att det är min födelsedag på lördag :( dumdum! ne men han kommer imorgon o då ska vi ha filmkväll hihi..

Skulle ha åkt och handlat kläder med några vänner men.... hittade ingen hundvakt! får åka med tråkiga pappa som inte ens gillar att shoppa eller så kan han va hemma ett par timmar med dollar så drar jag med någon annan istället hoho :D måste ju ha kläder till min stora dag, jag har fullt i garderoberna men jag använder knappt något av det! måste rensa igen asså, andra gången i år!

Ska ta ut skenorna med tandblekninen i nu, hoppas det inte börjar ila :( haha c ya!

Kommentarer
Postat av: maln

vilken av du verkar ha så många kusiner? bra blogg förresten

2010-04-01 @ 22:42:50
Postat av: amanda

haha har rätt så många kusiner men jag menade min kusin som heter dennis. Kul att du hitta hit :)

2010-04-02 @ 00:28:07
URL: http://yingandyang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0