alla hjärtans dag

är helt död!

Igår åkte jag och rebbe hem till Frida i rotebro, tog med oss diva också hihi. Hon har en schäfer hoho galen hund d dära haha fan va dom lekte, dom lekte HELA tiden. Fick ta upp Diva i fridas våningssäng så hon kunde vila lite.
Drack och sådär men d vart inte så mycket eftersom alla höll på och decka i soffan efter ett tag HAHA, men sen tog jag och Rebbe nattf*ttbussen till Märsta, asså jag har någon slags "fobi" (som rebbe sa igår) för nattbussar, jag HATAR att åka nattbuss. Jag väntar hellre ute i 3 timmar på tåget än att åka den jävla nattbussen!!!! idiotbusschauffören var ju helt dum i huvudet, jag hade Diva uppe på sätet så hon itne skulle bli smutsig och så att folk inte skulle trampa på henne, när vi skulle gå av så sa busschauffören något liknande; NÄSTA GÅNG INTE HUND PÅ SÄTE. Sen typ vägrade han öppna dörren så skrek jag men ÖPPNA aa och OOHHH jag blir så irriterad, jävla idiot...............


Idag är det alla hjärtans dag, jag ska bara va hemma med Diva. Någon som vill komma o joina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0