beeeebis då

var ute med Diva nyss, gick till hundrastgården och gissa vad som var där? en liten boxer/amstaff valp, ÅÅH JA DOG!! Så sööööööööööööööööööööt haha, dom lekte typ 20 minuter. Han som hade henne var inte lika söt och trevlig haha jag brukar alltid prata sådär men sen får man ba svar tillbaka HAHA..

Men iallafall när vi skulle gå därifrån så kom det SJÄLVKLART den där finfina killen som jag har sett tusentals gånger med sin vovve, och ja dååå kunde jag ju inte vända mig om o fråga om dom kunde leka.. Haha kul och berätta till våra barnbarn sen hur vi träffades, JAA HÖRRENI SMÅ UNGAR, ERAN MORFAR OCH JAG TRÄFFADES PÅ EN HUNDRASTGÅRD!! mm eller hur.. Ne nu måste jag typ kolla på tv? hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0