..

Glömde berätta från luleå trippen.

På väg till luleå så såg jag Rabih från idol (?) haha ska inte berätta eftersom han har tydligen tjej? men aa kan säga att han glodde som satanas perkele hahaha men han va gulli, har alltid tyckt att han e uschabuscha men i verkligheten va han jättesöt! Låtssades självklart att jag inte visste vem han va HAHA men jaja.

Ni vet dom som sjunger ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄCKSMÄN? hahaha åh herregud jag dööööööööööööör... Pappa jobbar ju på arlanda, dom skulle till piteå och pappa stod och jobbade där vid biljettgrejsimojsen ni vet när man ska in på flygplanet? aa men dom stog framför mig och rebbe HAHA och pappa hatar hiphopare, men jag har alltid sett dom som fjortis-musiker haha men aa pappa ba ni rappar eller hur? lycka till med uppträdandet så frågade han mig om jag visste vem dom va ja ba öh ja? sen kollade killarna o ba log sådär skit stolta HAHA ne men alllaaaa som inte dansar är våldtäcksmän! en av dom såg skum ut -.- den andra va söt hoho

på väg HEM från luleå såg vi ännu en "rappare" vid namn zacke? haha aldrig hört talas om honom men Tk visste vem d va o sa att killen var rappare, jag ba öh han ser verkligen inte ut som det.... nej men han är skit duktig! lyssnar faktist på honom nu haha


Zacke                       Maskinen                      Rabih


ps Rebbe!!...... ZLATAN *med pipig röst*

..tog bort en liten text haha asså a

hanhahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0