every step i take

har haft skit tråkigt hela dagen, jag är typ bara hemma varje dag, vill inte gå ut längre asså d e skit tråkigt.

Vill inte ens gå ut på helgerna, är hellre hemma och ser film och myser med familjen elr vänner. Vill inte gå ut och dricka som man började göra när man var 12-13? jag ångrar mig grovt att jag drack vid den åldern, om jag inte hade gjort det då hade det väl varit lika roligt nu att dricka som då. Äh ne det är ingenting för mig, vill inte ens fira min 18års dag ute, vill vara hemma med familjen och ba myyysa :) hihi, eller åka utomlands!


Slutat röka redan, sluta dricka? på god väg


Kommentarer
Postat av: ..

Men du rökte ju här om dagen ju??

2010-02-26 @ 12:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0