fan jävla skit ho*a

min lilla bebis diva har allvarliga höftproblem tror veterinären :'( asså kom hem för en liten stund sen från veterinären, fyfan vad jag har gråtit! Ska åka och röntga henne den 5e mars, hoppas på gud att hon inte har så allvarliga höftproblem som han tror och hoppas VERKLIGEN inte att vi måste avliva henne!

Hatar den där äckliga gubben som sålde henne, orkar faktist inte förklara men ÅNGRAR mig grovt att jag köpte från honom! grooooovt!! men ångrar absolut inte att vi köpte diva, ångrar bara att vi köpte från fel jävla uppfödare. Helt oseriös och allt, gubbjävel asså. HOPPAS att han får grova böter och hoppas att han aldrig aldrig aldrig mer får sälja valpar igen! djurplågare, äckeeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!!!



(diva när hon var en liten plutt på 9 veckor då hon vägde 8 kg hon väger nu 21 kg och är 4 månader)


nu får min lilla bebis lida BARA FÖR ATT DU VALDE ATT FUCKING AVLA PÅ HUNDAR SOM HAR HÖFTPROBLEM! :@
Om du som läser detta ska köpa en rottisvalp, köp INTE från en gubbe som säger att han har erfarenhet av rottweiler hundar sen 38 år tillbaka, han bor i knivsta typ men på hans annonser står det att han bor i sigtuna. Han är typ arab men skriver att han är svensk, VISSTEVISSTEVISSTE att det var något skumt med honom, varför ljuga om små saker? vavavaaaaaaaaaaa :@

Gubbjäveln tänker ENDAST på pengar, han bryr sig inte ett skit om hur hundarna mår eller så. Och ska DU, köpa en hundvalp, fråga uppfödaren om den är vaccinerad och veterinärbesiktad säg också att du vill ha papper på det. Köp HELST hund med stamtavla (har inte stamtavla på min bebis) men nästa gång jag köper hund ska ha det, inte för att jag ska ställa ut hunden MEN för att veta vad dens "förfäder?" har haft för sjukdomar och ja höftproblem...

Så som sagt, köp inte av en gubbe med grått krulligt hår som påstår sig vara "expert" på rottweiler som bor vid knivsta/almunge! jag varnar er, ni kommer bara få problem med valpens höfter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0