godmorgon

Vaknade för ungefär en halvtimme sen, fick lite sovmorgon för pappsen bestämde sig för att ta hand om diva en liten stund hihi :) Ehm har pratat med syokonsulenten elr nu hur d stavas, ska på möte på tisdag så hon kan hjälpa mig att komma in på någon folkhögskola, wiooooooww!!

Idag ska jag träffa babymomma sofie och hennes bebismage, hoppas han sparkar idag så  ja kan känna hohoo!!!!!!!!!!! Just nu sitter jag och kollar på jerry springer haha oh någon mer som kollar? jag undrar om det verkligen är fake eftersom dom brukar hamna i slagsmål med folk i publiken :S fakeshower brukar väl inte utsätta folk från publiken för det? någon som vet?


Skriver sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0