höhö

kan tyvärr inte skriva idag, jag är SKIT trött så jag ska gå och lägga mig och se på någon film.

Har varit i valsta yaaaaaaao haha ne men har varit i valsta med Diva, träffade Sara och hennes vovvar haha åh va stor hennes rottis va, tänk att en dag kanske diva också blir så stor? haha ne men d va kul att se dom leka iaf.

Igår sov rebbe hos mig, hon hade med sig hårfärg, röd hårfärg! haha aa sen kan ni ju klura ut resten. Mamma hade en typ brun/röd hårfärg i lådan så den satte jag i och sen efter det satte jag i resterna av rebbes hårfärg haha aa jag är rödhårig! inte skrik röd men vinröd, jättefint :)

Justeja, jag och Rebbe åker till luleå imorgon HOHO :D kuuuul! ska få träffa B.T då <3 yeyeyeye och rebbe ska få träffa UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUgammal hahahha aa du fattar rebbe..

Skriver imorgon kanske, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0