im sooorriii

har huvudvärk! Sofie ville att jag skulle komma över och se på film men mitt huvud håller på att explodera, vet inte ens hur jag orkar sitta vid datorn..

Har iallafall varit hos tandläkaren och på vårdcentralen idag -.- en av mina visdomständer växer jätte snett (den har inte vuxit ut än) men dom har tagit sån där röntgen bild och aa jag vart chockad höhö!! Pappa ska åka och hämta antibiotikan imorgon eftersom idag glömde han receptet hemma.. På vårdcentralen kollade jag ett av mina födelsemärken, hm det var inte ens ett födelsemärke haha. Har haft det flera år men doktorn har ingen aning om vad det är.. hmm?

Är sugen på att gå till matnära och köpa glass men jag har för ont i huvudet :( buhu! Äh bajs på huvudvärken fan, går förbi affärn när jag är ute med diva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0