öh

jag har varit vaken hela natten -.- med Rebbe! Kane kom ju hit runt 2 tiden inatt han decka typ på en gång när han kom hit haha. Han hade köpt godis och en jättepenna i london till oss haha plutten!

innan Kane kom så berätta Rebbe att hon tog hål i örat igår och idag (vi brukade alltid ta hål i öronen när vi var små fast alla vart infekterade) och då vart jag också sugen på att göra haha, gjorde emitten av örat, inte där högst upp och inte på örsnibben, utan emitten haha. Det var brosk där och fyfan jag HATAR att ta hål i öronen, det gör så ont haha :(

Kane lovade Rebbe igår att han skulle följa med henne innan hon börja skolan och köpa cigg haha så dom är gooone, så skönt att va ensam. Är skit trött men kan tyvärr inte sova eftersom jag har vovven, jaja skriver sen. Possposs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0