promise me

Vaknade för en liten stund sen och gick ut med Diva, den meningen kanske börjar bli lite tjatig? haha äh jag skiter i, det är ju fan vad jag gör. Eller inte exakt, jag vaknar, diskar katternas och hundens skålar, ger allihopa mat och sen går ut med Diva. När jag kommer hem tänker jag alltid att jag ska vila en timme eller två men så blire nästan aldrig haha börjar som vanligt leka med Diva :D

Mamis kompis kom nyss och prata med mig hoho hon sa att dom söker personal på arland på taxfree, ska söka dit såfort jag fyllt 18 (det vill säga om 2 månader) hihi..

Jaja skriver sen, kommer inte på något just nu. Puss!!




Corey Williams - Promise me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0