shooozaaaaaan

vaknade vid 5 tiden imorse för att gå ut med Diva som vanligt. Höll på att somna runt 10 tiden men jag kriiiigade för att inte göra det haha skulle ta en kopp kaffe men mjölken var slut så då sket jag i det. Nu sitter jag här med mina finfinaa glasögon haha och inte gör någonting. Väntar på att pappa ska till jobbet så jag kan sätta mig och kolla på film, ska också ringa vårdcentralen och be om en tidigare tid eftersom jag verkligen behöver det. Ni undrar säkert varför, tyvärr så är det hemligt MOHAHAHA. Ne men hoppas det går bra iallafall..

Ska möta upp Anna lite senare, längesen vi snackade som vi tyyyyp gör nu haha men d e kul.

Skriver sen, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0