tattoo

Här är mina 2 tatueringar


På min nacke står det
Amanda (hade bara amanda från början, gjordes i vårby, fyllde på med mamma och pappa efter 3 år i thailand)
mamma
pappa <3
på thailändska


Den här gjorde jag också i vårby, vart inte så nöjd med den eftersom bokstäverna vart helt olika..

Efter typ 1 år bestämde jag mig för att ta bort tatueringen med "Amanda" texten. Gjorde en "cover up" med den här finfina tatueringen :) hihi vart mycket nöjd.... tills jag kom på att den inte stog för något!! jävla skit haha


Jag ska fixa en till i sommar som ska sitta på ryggen, ett porträtt av mamma och pappa när dom var yngre och precis hade träffat varandra. Jättefin bild!! Vill inte lägga ut bilden här eftersom mamma inte tycker det är okej att lägga ut bilder på internet på henne haha :P jaja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0