yeey

haha har inte kunnat skriva för det har inte funnits någon dator här hemma.. Eller där ljög jag! Men datorerna här är skiiit sega och nu har pappa äntligen kommit hem från Thailand med datorn, yesyes nu kan jag skriva lite iallafall hehe.

Igår var jag med Sofie, fixade iordning mitt rum lite, spelade lite xbox och bara pratade :) hon föder en liten bebbe snart haha hoppas det blir tvillingar, även fast hon e helt säker på att det inte är det så kan man ju endå hoppas.. hoppas på att jag får låna en någon gång ibland sådära haha ne då.

Idag var jag inte på jobbet för jag har feeeetaste tandvärken, min visdomstand växer heeeelt snett och tro mig, det gör skit ont!! vaknade runt 7 tiden imorse och lekte lite med Diva, har försökt sova men äh skit samma håller mig vaken istället höhö!


min plutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0