avslutat kapitel

Jahapp, då var 2009 slut då. Ungefär 3 år kvar tills 21a december 2012, hoppas jag hinner skaffa bebis innan det HAHA har ju redan hunnit skaffa vovve så det e ba bebis kvar! Jag skrev ett inlägg igår men sen försvann det och jag orkar inte skriva allt jag skrev höhö, kommer inte ens ihåg vad jag skrev!

Var ju borta i Östersund på nyår, vart alldeles för mycket alkohol för mig som vanligt och det vart bråk. Bra början på året va? ne men kvällen var trevlig tills allt knas hände, ville bara hem haha mådde så jävla dåligt..

Min valp har blivit jättestor haha hon växer skit snabbt och hon bits skit hårt nu fan, hoppas hon slutar snart!!

Imorgon kommer Rebbe hem, hoppas hon kan börja uppdatera lite här i bloggen då. Hon har funderat på att dra sig ur DI BLÖG den jäveln men jaja, får väl klara mig själv haha..

Ne ska sätta på någon film nu, puss /Amanda


Kommentarer
Postat av: ida

fett bra blogg ju :) <3

2010-01-03 @ 23:01:56
URL: http://perfektaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0