..

Ringde till jobbet och sa att jag ville jobba eftermiddag idag och det var heeelt okej för dom. Ska dit om en liten stund med Diva och vara där ett par timmar bara, känner mig nere och vill bara vara hemma egentligen but it is what it is!

Det snöar ute och jag som trodde det börja bli sommar men jag hade visst fel? höhö
Har planerat lite med Rebbe om vart vi ska på min födelsedag, det blir nog danmark haha eller kanske kryssning. I dunno yet.

Ska jag promenera till station eller ta bussen? Diva sover så jag tror nog d blir att promenera eftersom hon har sovit ett par timmar nu och hon behöver springa av sig lite haha :D

Skriver ikväll när ja kommer hem. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0