glasögon

Hallo :) Har gått runt med pappa idag och letat efter ett par glasögon till mig, har ju inte köpt några än eftersom jag har så jävla svårt att bestämma mig. Men så äre ju om jag ska ha dom typ hela tiden, köper jag några som ser sådär ut kommer jag aldrig använda dom haha. Har på mig ett par nu, fick låna hem 2 par. Det finns ett par till jag vill ha haha men typiskt det kommer gå på över 10000 kr...

Vi har också köpt en jacka till Diva som är alldeles för stor haha men hon växer ju snabbt som satan så det är ju bra. Önskar att den var typ lila, rosa eller någon annan fin färg men det fanns bara grön och svart haha buhu!

Ehm ska ut med Diva och pappsen nu och möta Rebbe, skriver sen!! Puss puss
/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0